Diensten

Hier vind je een aantal activiteiten van de meest voorkomende uitgevoerde werkzaamheden, waar IT4IT zijn business partners in ondersteund.

Gepersonaliseerd IT4IT Portal   

Iedere partner heeft zijn eigen IT4IT Portal:

  • Klant registratie
  • Beheer Microsoft 365 abonnementen
  • View over de support en overige dienstverlening

 

Microsoft 365 projecten  

 De projecten zijn sterk uiteenlopend, en kunnen de volledige implementatie inhouden of een gedeelte:

  • Advies Microsoft 365
  • ProjectmanagementHardware,
  • software, security, autorisatie en meer
  • Trainen van de medewerkers
  • Uitrol van de verschillende modulen
  • 1ste lijn helpdesk en 2de lijn support

 

Outsourcen Microsoft 365 1ste en/of 2de lijn support

Microsoft 365 dienstverleners verzorgen vaak de 1ste lijn helpdesk en/of 2de lijn support voor hun relaties. Deze activiteiten dienen normaal gezien 24/7 uitgevoerd te worden, echter deze zijn op adhoc basis. Deze dienstverlening zorgt vaak voor relatief hoge kosten. IT4IT neemt deze diensten over van de commerciële Microsoft 365 dienstverleners:

  • Meertalige ondersteuning
  • Beschikbaarheid 24/7
  • Gecertificeerde Microsoft 365 specialisten
  • Fixed Price, Fixed Date
  • Nocure, Nopay

 

Consultancy Microsoft 365

Begeleiden, coachen en adviseren van organisaties die Microsoft 365 willen implementeren.

  • Beschrijving en inrichten van de volledige interne administratieve organisatie
  • Configureren verschillende modulen en autorisatie toekennen
  • Gefaseerd uitrollen van Microsoft 365
  • Trainen en ondersteunen van de interne 2de lijn support 

Neem contact op

IT4IT