Diensten
Hier vind je een aantal activiteiten van de meest voorkomende uitgevoerde werkzaamheden, waar IT4IT zijn business partners in ondersteund.
Gepersonaliseerd IT4IT Portal
Iedere partner heeft zijn eigen IT4IT Portal:
- Klant registratie
- Beheer Microsoft 365 abonnementen
- View over de support en overige dienstverlening
Microsoft 365 projecten
De projecten zijn sterk uiteenlopend, en kunnen de volledige implementatie inhouden of een gedeelte:
- Advies Microsoft 365
- ProjectmanagementHardware,
- software, security, autorisatie en meer
- Trainen van de medewerkers
- Uitrol van de verschillende modulen
- 1ste lijn helpdesk en 2de lijn support
Outsourcen Microsoft 365 1ste en/of 2de lijn support
Microsoft 365 dienstverleners verzorgen vaak de 1ste lijn helpdesk en/of 2de lijn support voor hun relaties. Deze activiteiten dienen normaal gezien 24/7 uitgevoerd te worden, echter deze zijn op adhoc basis. Deze dienstverlening zorgt vaak voor relatief hoge kosten. IT4IT neemt deze diensten over van de commerciële Microsoft 365 dienstverleners:
- Meertalige ondersteuning
- Beschikbaarheid 24/7
- Gecertificeerde Microsoft 365 specialisten
- Fixed Price, Fixed Date
- Nocure, Nopay
Consultancy Microsoft 365
Begeleiden, coachen en adviseren van organisaties die Microsoft 365 willen implementeren.
- Beschrijving en inrichten van de volledige interne administratieve organisatie
- Configureren verschillende modulen en autorisatie toekennen
- Gefaseerd uitrollen van Microsoft 365
- Trainen en ondersteunen van de interne 2de lijn support