Diensten

Hier vind je een aantal activiteiten van de meest voorkomende uitgevoerde werkzaamheden, waar IT4IT zijn business partners in ondersteund.

Microsoft 365 projecten   

De projecten zijn sterk uiteenlopend, en kunnen de volledige implementatie inhouden of een gedeelte:

  • Advies Microsoft 365
  • Projectmanagement
  • Hardware, software, security, autorisatie en meer
  • Trainen van de medewerkers
  • Uitrol van de verschillende modulen
  • 1ste lijn helpdesk en 2de lijn support

 

Outsourcen Microsoft 365 1ste en/of 2de lijn support

Microsoft 365 dienstverleners verzorgen vaak de 1ste lijn helpdesk en/of 2de lijn support voor hun relaties. Deze activiteiten dienen normaal gezien 24/7 uitgevoerd te worden, echter deze zijn op adhoc basis. Deze dienstverlening zorgt vaak voor relatief hoge kosten. IT4IT neemt deze diensten over van de commerciële Microsoft 365 dienstverleners:

  • Meertalige ondersteuning
  • Beschikbaarheid 24/7
  • Gecertificeerde Microsoft 365 specialisten
  • Fixed Price, Fixed Date
  • Nocure, Nopay

 

Consultancy Microsoft 365

Begeleiden, coachen en adviseren van organisaties die Microsoft 365 willen implementeren.

  • Beschrijving en inrichten van de volledige interne administratieve organisatie
  • Configureren verschillende modulen en autorisatie toekennen
  • Gefaseerd uitrollen van Microsoft 365
  • Trainen en ondersteunen van de interne 2de lijn support 


Neem contact op

IT4IT